درسادرسا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

گل گل مامان

درسا جونم ديگه شيشه نمي خوره !!!!!!!!

1392/7/29 10:14
نویسنده : مامان درسا
763 بازدید
اشتراک گذاری

درساي مامان امسال رفته يه مهدكودك سه ستاره كه خيلي مقرراتين. من كه راضيم اميدوارم خودشم باهاش كنار بياد. آخه دو سال با الهه جون بود ولي امسال ازش جدا شده.

قبل اينكه بره مهد كلي تو گوشش خوندم كه يه وقت تو مهدكودك نگي شيشه مي خوري كه همه بهت مي خندن قهقهه انگاري بچه ام خيلي روش تأثير گذاشته بود. يه موضوع جالبه ديگه اينه كه گل گل مامان فكر مي كنه به محض اينكه تولد گرفت بزرگ شده و حالا چهارسالش شده!!!!!! يعني تا قبل اون 3 ساله بوده!!!!تعجب

يكي از غصه هاي بزرگ من تو زندگيم اين بود كه حالا شيشه رو چطوري از گل گلم جدا كنم گریه تازه مامان جونشم نمي ذاشت ميگفت گناه داره بذار بچه ام بخوره ساکت

خلاصه اينكه يه شب كه خونه عزيزجونش خوابيده بوديم دخترگلم در يك حركت ناگهاني گفت مامان بزرگ شدم ديگه شيشه نمي خورم!!!!!!!!!!!!!!!تعجبتعجبتعجب باورم نمي شد صبح كه بيدار شدم يادم اومد شيشه نخورده كلي خوشحال شدمتشویق

گل گل مامان از تاريخ 92/7/10 ديگه لب به شيشه نزده بدون هيچ اذيتي !!!! عااااااااااااااااشقتم ماماني.

بووووووووووووووووووووووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Bita
1 آبان 92 16:40
مریم
11 آبان 92 12:59
عزیزدلم من عاشق شیشه خوردنش بودم
مامان هستی
3 آذر 92 13:00
چه عجب قربونش برم چه بزرگ شده