درسادرسا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

گل گل مامان

المانهای مشهد مقدس نوروز 92

1392/6/22 18:58
نویسنده : مامان درسا
1,226 بازدید
اشتراک گذاری

 

واقعاً که امسال هم مثل چند سال گذشته المانهای مشهد معرکه بود . من همیشه عاشق تمیزی و قشنگیهای شهر خودمونم . هرجا میرم بازم میگم مشهد خودمون ( ناگفته نمونه , نه من نه بابایی هیچ کدوممون مشهدی نیستیم فقط اینجا ساکنیم اونم بعد از ازدواج )

بهرحال من که دوسش دارم حداقل فضای شهر رو دوست دارم و با هیچ جا عوضش نمی کنم. ( قربون امام رضام برم که مارو پیش خودش نگه داشته )

امسال اصرار داشتی با خونه شکلاتی که نزدیک خونمون بود عکس بگیری . بالاخره یه شب قسمت شد و همه باهم به قصد عکس گرفتن رفتیم خیابون . اینهام نتایج گشتنمون تو شهره .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان معین
23 شهریور 92 12:26
سلام عزیز دلم , حسابی دلم برای عکسات تنگ شده بود , حالا من درس داشتم , موندم اون مامان جونت چرا تنبلی کرده و وبلاگت رو آپدیت نکرده , فکر کنم خواسته فداکاری کنه که من دلم نسوزه چرا وبلاگ معین رو آپدیت نکردم


مامان دنی گلی
25 شهریور 92 1:21
درسا گلی ت و ل د ت م ب ا ر ک ب ا ش ه (گل دختر تون هم سن دنی ماست پیش ما هم بیایین خوشحال میشیم و اگه مایل بودید همدیگه رو لینک بکنیم


مامان معین
25 شهریور 92 8:56
سلام , عزیزم تولدت مبارک ,







معین
25 شهریور 92 8:57
سلام دوست عزیزم , تبلدت مبارک